Onze toegevoegde waarde hier bij Genpower zit in onze service. We proberen altijd net dat stapje extra te zetten dat u niet van anderen gewend bent. Dit lukt ons niet zonder onze fantastische medewerkers, die precies weten wat onze klanten nodig hebben. Daarom zetten we ze een-voor-een in het zonnetje. Dit keer is Mario aan de beurt. “Het liefst los ik zeer lastige storingen op.”
Mario is elektromonteur en werkt al ruim 5 jaar bij Genpower. Hij verricht onderhoudsbeurten, werkt mee aan de bouw van nieuwe aggregaten, maar het liefst lost hij problemen op bij klanten.
Complexe storingen
Mario: “Soms werkt een aggregaat niet en moet ik op pad om dit op te lossen. Eigen storingen zijn meestal zo gevonden, maar het gebeurt ook regelmatig dat de storing door iets anders veroorzaakt wordt. Als ik dan eenmaal de oorzaak heb gevonden, dan kan ik echt trots zijn.”
Back up bij evenementen
De aggregaten van Genpower zijn veel te vinden bij evenementen. Mario stelt ze vaak in bedrijf. “Je moet er niet aan denken dat het geluid of het licht uitvalt, daarom schakelen wij vaak meerdere aggregaten aan elkaar, zodat we er altijd zeker van zijn dat één aggregaat de volledige stroomlevering kan doen.” Collega Johan schreef al een keer over de andere voordelen hiervan.
De belangen bij evenementen zijn vaak groot. Daarom wordt Mario ook regelmatig gevraagd om als back-up te dienen. “Laatst was ik de hele dag aanwezig bij een concert van Broerderliefde. Omdat er geen storingen waren, kon ik meegenieten van het concert. Ook help ik altijd andere leveranciers met elektroproblemen. Dat vind ik echt leuk om te doen. Ik ben er dan toch.”
Energie van blije klanten
Energie krijgt Mario van blije en tevreden klanten. “Dan weet ik dat ik mijn werk goed heb gedaan. Maar ik krijg ook energie van de afwisseling van mijn werk. In de toekomst wil ik nog meer papieren halen zodat mijn taken nog verder uitgebreid kunnen worden.”